петък, 31 август 2007 г.

10 Stapki pri planiraneto na web sait

Web сайтовете могат да бъдат твое хоби, развлечение и все пак да ти носят пари. Как? Като имаш предвид края преди началото. Т.е. представи си какво искаш да постигнеш (края) и след това започни стъпка по стъпка да гониш целите си.

Печелившият web сайт изисква добро планиране. Не ме разбирай грешно, когато започнах първия си сайт имах една представа за него, а сега мирогледът ми се разшири и виждам много възможности.

Но все още мотивацията ми да помагам на хората с това, кето знам и желанието ми да се издържам с това, което обичам са си все същите. Преди да регистрирам първия си домейн аз знаех темата на сайта си, даже бях написала 30 под теми (около 45 страници на MS Word). Исках да проверя дали ще мога да пиша за избраната тема.

После това ми послужи за чернова на текста на сайта, разбира се наложи се да пренапиша всичко, защото, когато започнах професионално да се занимавам с правенето на посещаеми и доходни сайтове, открих, че можеш да проучваш какви точно думи използват хората, за да търсят информация в Интернет. Използвах тази информация, за да правя страници на сайта си по теми, за които има търсене и в същото време почти няма конкуренция. Но тази тема за ключовите думи е за напреднали и затова ще се спра на нея на по-късен етап.

А сега ето списък на 10 неща, които да планираш, когато искаш да направиш доходен сайт.

Няма коментари: