вторник, 21 август 2007 г.

Parvoto mi zapitvane

20 дни след като регистрирах internet-dohodi.com и 2 седмици след като започнах работа по него и вече имам запитване как да се направи сайт.

Бих казала, че е повече от неочаквано, защото ми писа Gancho, чието писмо е не само смислено, но и пълно с много идеи, които съм сигурна ще му донесат успех. Очаквах първите 50-100 писма да са на тема "Каква си ти да ни учиш как да изкарваме пари" или други обидни неща, но бях приятно изненадана.

Благодаря на Gancho, че не оправда страховете ми :) надявам се в бъдеще да привличам само хора, които искат да правят интернет бизнес, а останалите да ме подминават без обидни писма.

Следващите теми, по които ще пиша:

- как да "изпрограмираш" сайт - т.е. как да направиш сайт без да програмираш

- обичайната грешка, която допускат 99% от хората онлайн

- статия за любимия ми paypal.com - как да си откриеш акаунт, надявам се да направя филмче за това, но нещо съм свършила свободното време, все пак лято е, време за плаж :)

- лесно за разбиране обяснение на Adsense или как да изкарваш пари от рекламодателите на Google (съвсем лесно си е, правят го няколко милиона души). Знам, че всички искате да разберете колко точно изкарвам от сайтовете си, затова обещавам да снимам чековете и да ги оставя сами да говорят :))) Сега вече ви хванах да посещавате всеки ден това място :)

Руми