четвъртък, 30 август 2007 г.

Osnovna Greshka pri Praveneto na Web Sait

Тази статия отдавна я бях обещала, но снощи не се стърпях, след като получих второ писмо от счетоводител, който иска да си има сайт. В първото писмо ми бяха зададени следните въпроси:

- колко ще ми струва сайта
- колко ще изкарвам от сайта при положение, че има 1000 посещения на ден
- дали аз имам право да се занимавам с това (това може би е правенето на сайтове, разбрах го от второто писмо).

Аз отговорих, че един сайт може да струва до 10 лв на месец за хостинг + труда за неговото създаване. Също казах, че 1000 посещения на ден е мнооооого добър трафик и не е реалистично да се очаква през първите месеци на сайта. Препоръчах какво да включва сайта така, че да привлича аудитория, от какво могат да се изкарват пари (без точни суми, защото това само измамниците могат да кажат).

Получих второ писмо, в което ме обвиняват, че не давам точни отговори и че ако един сайт е направен професионално и добре - 1000 посещения на ден са нищо! Даже име на сайта били измислили вече! И също въпрос как ще се влиза в сайта :))))) (през вратата разбира се).

Тогава разбрах, че трябва да напиша малко инфо за основната грешка в Интернет.

Мисля си, че тази грешка все пак е добре да бъде допусната, защото е много мощно средтсво за убеждение, че сайтове не се правят като си регистрираш домейн и започваш да чакаш нещо да се случи.

Обаче след като почакаш 6-12 месеца лесно ще разбереш, че това не е начина и че както в счетоводството има причини и резултати, така и в Интернет нещата са естествено следствие на предприети действия.

Е, искаш ли да си поредния човек с неуспешен web сайт? Защо не, грешките са най-ценните уроци :)

Руми

Няма коментари: