понеделник, 27 август 2007 г.

Google pokaza linkove kam saita mi

Днес открих, че българското Интернет пространство реагира много бързо на всяко нещо, което правя, за да популяризирам сайта си.

За начало Google е индексирал всички страници на сайта ми, можеш да видиш ето тук.

От няколко дни работя по това да направя линкове към сайта, защото тези линкове са като гласове за сайта ми. Колкото "по-хубави" и стойностни сайтовете линкват (извинете за тази хубава българска дума) към моя сайт, толкова повече google си мисли хубави неща за него.

Т.е. един от начините да направиш сайта си известен е да намериш линкове към твоя сайт от мноооого добри сайтове. Днес видях, че вече имам 3 линка, можеш да ги видиш тук.

Имам десетина нови ключови думи, по които са стигнали до www.internet-dohodi.com, някои от тях са изключително странни. Не ,че не се срещат в текста, но контекстът е ужасно различен от това, което си мисля, че са търсили хората.

Например ключова дума "как се поставя паркет" - най-вероятно някой иска да си сложи паркета вкъщи, а аз съм дала пример, че може цял сайт да се направи на тази тема.

;) Може би този, който е дошъл на сайта ми след такова търсене, ще се замисли да си направи сайт, за паркет или за друго хоби, което има. Ако имаш хоби, защо не направиш сайт за него, а след 1-2 години той ще се превърне в постоянни доходи?

Примери за доходно хоби (или доходни хобита, ох разказах играта на българския език ха ха ха).

До следващите добри новини!

Руми

Няма коментари: