събота, 1 септември 2007 г.

Balgarsko SEO sastezanie

Преди малко бяха обявени правилата на състезанието за SEO, ключовата дума, по която трябва да се оптимизира е безмислена поредица от букви - яицазимитпо лъгуг, всички правила са тук.

Така, сега как да участвам? Определено не бих правила нещо, което няма връзка с идеята ми за развитие.

Имам следните въпроси към себе си:

- Какво ще ми донесе спечелването на СЕО състезание по ключова дума
яицазимитпо лъгуг? - Всички ще ме уважават (дали?), завиждат, признават? Това важно ли е за мен?

- Как СЕО състезанието е свързано с идеята ми да развивам сайта си? - В началото исках да ви покажа как се оптимизират интернет страници, което в съчетание с качествено съдържание е отличен начин да накарате Google да ви обича.

- Ако спечеля състезанието (или съм в челнатa тройка по
яицазимитпо лъгуг) повече ли ще ми вярвате? (според мен, ако си сложа снимка на чека от adsense ще ме следвате навсякъде ха ха ха).

Лека нощ, утрото е по-мъдро от вечерта.

Руми

Няма коментари: