неделя, 26 август 2007 г.

internet-dohodi.com e na parvo miasto v google

Днес е много хубав ден, защото открих, че internet-dohodi.com е на първо място в Google при търсене по интернет доходи, която е освновната ключова дума, по която съм оптимизирала този сайт. Обичам SBI, които ме научиха как да изкарам сайт на първо място в гугъл!

Това много ме радва, защото са минали само 25 дни от както регистрирах този домейн и вече съм първа в Google. Днес ще изпия 2 менти със спрайт на плажа (вместо обичайната 1 мента:)).

Вече имам 5 различни ключови думи, по които са намерили сайта при търсене в гугъл. Трафикът още е мъъъничък (10-15 уникални души на ден), но е добро начало.

Ако искам нещата да продължат да се развиват добре, трябва редовно да пиша статии, защото Google обича съдържанието, за да има какво да показва на хората, които го използват.

А има толкова много за писане (все още не съм написала предишните статии, които обещах, но само защото е лято и плажът ме зове! Ако знаете колко плодородна ще съм през зимата, мразя студа!):

- След като направиш сайт, как да го популяризираш (при това безплатно!) - не съм платила нищо, за да направя 6-те си сайта известни (е плащам по 25$ за включване в 250 директории, но то е защото това е изключително некреативна, досадна и еднообразна работа, която предпочитам да се свърши от някой, който с това се занимава - иначе може да си го направиш безплатно сам).

- Как да пишеш за Интернет - повечето хора се притесняват да пишат, защото смятат, че не го правят добре (включително и аз мислех така). Обаче имам изненада за теб - ако можеш да комуникираш (т.е. да говориш) с хората, значи можеш и да пишеш за Интернет!

- Как да избереш хостинг - хм, тази тема ми е малко трудна, защото никога не съм ползвала български хостинг. Обаче предполагам, че повечето хора, които ще четат сайта ми няма да знаят английски, трябва за тях да намеря хостинг, който е на български и който предлага система за управление на съдържанието (content management system or CMS) също на български. За сега си пиша с host.bg които ми изглеждат читава компания, но да видим дали имат начин за лесно правене на страници от хора, които не знаят английски.

- Ръководство как да направиш сайт с officelive - това е платформа на Microsoft, с която лесно се правят сайтове - само си пишеш текста и си слагаш картинките и сайтът е готов (е, почти готов, защото трябва и оптимизиране за търсачки или seo). Обаче всичко е на английски и не е за неанглийско говорящи.

Ужас! Колко много неща, за които да пиша! Хайде отивам на плаж да си структурирам мислите и после да седна и да пиша :)

Руми

Няма коментари: