понеделник, 26 ноември 2007 г.

Имах прекрасен уикенд

Този уикенд работих само в неделя, в събота разпусках. Още от сутринта всичко започна добре :-). Обядвахме в Онар, където уважихме една бутилка Траминер, която аз съчетах с Лаврак на скара и гръцка салата.

Гледахме „Американски гангстер” – хубав филм, малко по-дълъг ми дойде и цветовете му са доста мрачни. Филмът казва, че ако искаш да правиш нещо добре – прави го без значение кой какви правила ти бута в очите. Ммм, как го казах без да издам фабулата на тези, които не са го гледали :).

Вчера поработих доста. Започнах нов проект написах му 2 статии, Home и една специфична страница. Последно се спрях на тема „How to Make Money from Your Hobby”. Много теми обмислих и финално отхвърлих темета за relationship advices по две причини. Не ми беше ясно как ще монетизирам тази тема (освен Adsense) и се чудех дали няма да си навлека да отговарям на писма на разочаровани от любовта мъже и жени.

Спрях се на темата за Хобито, защото я познавам много добре, имам съвсем ясна представа как ще монетизирам такъв трафик. Целя се в много малки ниши – всички хора, които имат хоби и са решили да изкарват пари с него. Като цяло се конкурирам с темата Make Money Online, която е много конкурентна ниша и в която не искам да навлизам, защото трябва сериозна работа по оптимизация (а аз не искам да прекарвам безсънни нощи).

Как ще изкарвам пари от Хоби сайт – Адсенсе е ясен, но като цяло не смятам да разчитам основно на него.

Мисля да препоръчвам SBI, с който е направен сайтът за Make money from your hobby, а и имам още 3 сайта направени с SBI – концепцията е - доволен клиент препоръчва добър продукт, като ще покажа и доказателства, че системата на SBI работи – снимка на Адсенсе чекове (разбира се ще залича всичко без общата сума, защото е забранено да се показва детайлна информация) и снимка на трафика, който получавам без да съм дала и стотинка за реклама.

Преди да си легна снощи реших да проверя дали се класирам за бг СЕО състезанието – ами на 17то място съм при търсене в google.bg и в мрежата (не помня по правилата дали трябваше в мрежата или в страници на български???)

Как постигнах този резултат – първо бях на 11та страници с резултатите, бях направила нещо за състезанието, но после видях, че има емоции, които не харесам и спрях да участвам. Просто оставих нещата ей така – без линкове към страницата на състезанието. На 15ти ноември взе, че ми попадна пак някаква гадория за състезанието и ми стана тъжно и после си казах, че ще участвам без да се записвам във форума, то и с 11та страница къде да се записвам, а и наградата не ме интересува. Ама ме хвана спортна злоба, де :).

Написах 5 страници, пуснах на 10тина приятели в icq да сложат линкове към мен и на 25ти ноември съм на 17то място, мръднала съм към 90 места напред :). Което показва кое има значение – съдържание и връзки към страниците. Толкоз за това!

По-долу са страници за индексиране, не ги гледай.

яицазимитпо лъгуг вариации

Яицазимитпо Упражнения

Лъгуг Диета

Яицазимитпо Екскурзия

Яицазимитпо Продукти

Няма коментари: