вторник, 20 ноември 2007 г.

Чак не се понасям каква домакиня съм тази вечер :)

Днес мислех да поработя вечерта, но уви нищо не съм свършила. Първо дълго мислих какво да вечерям и накрая сложих боб в тенджерата под налягане. Това е толкова любима манджа, а така рядко я ям.

Нямаше студена вода няколко дни и през уикенда пропуснах прането, та пуснах една пералня.

Тъй и тъй ставаше все по-късно и ставах все по-малко продуктивна, реших да си направя разкрасителни процедури – епилатор, маска – сега съм нов човек :-).

И все пак не ме свърта да не напиша нито ред днес и сега пиша :).

Днес поставих рекорд по бавно прибиране, седях 45 минути в задръстване, а иначе това разстояние в неделя сутрин се минава за 5 минути.

Последният уикенд беше много хубав – работих само през половината време и успях да отида на суши, да изпия половин бутилка вино, да се видя с приятелки, да пия капучино и даже малко браузване по магазините, не че исках да си купя нещо, но обичам да гледам дрехи и обувки.

Вчера си намерих две девойки, които ще ми помагат при писането на съдържание за сайтовете на английски – много съм щастлива, защото това ми беше мечта повече от година, но все не пристъпвах към реализирането й.

Разбрахме се да им изпращам теми, а те статии по темите – усещам това като малък екип и ще се радвам начинанието да се разрасне.

Както винаги се чух със систъра и мама и систъра ме изненада с въпроса „Колко струва евтин лаптоп?” Решила да подари на мама и татко лаптоп, да си четат в Интернет – ох много ме развесели таз малка черна перличка (викам й така от как лятото хвана страааашен тен).

Мама и татко се „избивали” да четат в Интернет на нейния компютър! Татко чете спортни вестници онлайн, а мама май има по-разностранни интереси.

Ами нищо кой знае колко интересно не се случи днес.


Обмислям нов проект на тема „
Relationship advices”, сайт в който ще пиша как реагирам на контакта си с мъжете, какво си мисля като ми кажат нещо и какво имам предвид, когато казвам „Не искам, не може, обичам те…” – мисля, че ще е полезно за двата пола, тъй като е ясно, че има неразбирателство.

За сега само обмислям идеята, още не съм проучила конкуренцията, което е важно, щото може аз да си пиша, обаче никой да не го чете :).

Няма коментари: